Mitt liv är så äventyrligt

Idag har jag cyklat land- och rike runt på mitt fashionabla jobb. (Den som säger något annat om hemtjänsten ska ha smörj.) Hade jag haft svenska fanan som svettband hade jag mycket väl kunnat misstas som en elitcyklist, (vilket lätt händer), om jag hade trappat ner lite på kedjerökandet  också dvs,  som är min största sysselsättning på cykeln. Dock ser jag ut som hämtad från hårdaste hooden när jag röker, en sådan man inte vill möta i en mörk gränd. Beväpnad upp till tänderna, glödande blick och seniga (obefintliga ) muskler.  Åh, mitt hjärta blöder med medlidande för den som skulle träffa på påhittade Mig i en gränd. He He He..


Andra äventyrliga saker jag har gjort idag är att ha inhandlat ett par *daadadadam*: Mormorstrosor. Sådana rejäla kvalitésgrejer som drar in en svullen mage! Fiffigt tänkte jag då att köpa dem i förebyggande syfte ifall jag mot förmodan skulle bli svullen någon kväll, väl hemma i kyffet var det inte lika roligt längre.
Visst om man var 5 friska år och lullar runt på stan och köper skit (trosor för 350), men inte när man är 21 år och en mogen och sofistikerad människa. (Visst, jag har alltid vetat att jag ska bli vuxen. Eller i alla fall trott, och hoppats.)


Ibland får jag dock till lite mogna saker i mitt liv. Som häromdagen var Nina här och lagade köttbullar åt mig. (Alla vet att all min kost går via micron, pronto.)
I alla fall så är jag så himla finurlig så jag frös in ett par med tillhörande text: Toves hemmagjorda köttbullar. SÅÅ, med andra ord har jag räddat min stämpel som nyttig och hemmafruaktig. Har jag någon här hemma som kollar i min frys så kommer de tycka att jag är heeelt fantastisk.


Nu har jag planer att smida, och hyss att utföra!!
/ Tove


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Mer bilder tove! ;)

2009-08-17 @ 19:27:29
URL: http://kriztofer.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahah, du är lite smart ibland Tove;)

Fortsätt att cykla som du gör och sluta röka så kommer d få en sån bra kondis som du aldrigg trott att du skulle ha:P haha

2009-08-17 @ 19:30:35
URL: http://becciiish.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahahaha,du e bara för sköööön!!!

2009-08-17 @ 20:40:52
Postat av: Maggan

Dåligt uppdaterad.. stäng ner skiten ist

2009-08-27 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0