Tove problem

Greger har lagt sig till med lite fler "spexiga" vanor. Förutom att bita sönder  hår så har han börjat med att slå/misshandla/gå lös på allt som låter när jag lagt mig.
Ponera då att jag med våld får kasta mig ur sängen med huvudbonad (som försiktighetsåtgärd, Ninas halva lugg är borta), och leta med ljus och lykta efter det lilla äcklet. S k i t "kul" HA HA , jag kissar ner mig!!
Det är ju inte direkt så att det skulle göra någon upphettsad eller giftassugen, snarare tvärtom. Gregers handlande, och mitt beteende därefter lär få mig ogift tills jag är 50!! (Låter det vara osagt om det finns en man med i bilden, he he he, snusk därute)


Men jag gillar faktiskt djur, jag lovar.
Vid tidig ålder skaffade jag en kanin som hette Mozart Rolfsson. ( Trots kvinnligt kön.)
Efter ett tag insåg jag att hon inte var så jävla spexig som jag trott. Hon var en jävel på att rymma och morra. Detta resulterade i att min umgängeskrets sjönk markant i ren rädsla för det lilla äcklet.
En sen oktobernatt dog hon med dubbla lås om buren, hur är oklart...

Sedan skaffade vi Zorro, han var satans hund troligtvis. Han h a t a d e mig.
SÅÅÅ fort mammas sambo tittade bort var det som om Zorro flinade och sedan ylade till ouuuuuuuuh sådär ni vet och fejk haltade så att det skulle se ut som om jag slått/fällt alternativt hoppat på honom.
Det slog aldrig fel, jävla hund. Tyvärr lever han än idag trots diverse försök..

Sedan skaffade jag två marsvin. De bajsade hela tiden så jag gav bort de som ormmat efter en vecka.


Och here we go again!! Nu sitter jag här med Greger och Pebbels. En hårätande fetis som lallar runt och sprider skräck, och ett offer. (Inte Pebbels, jag!)


Fortsättning följer...
Adjö! (För att vara sådär moget seriös)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du e la för jävla go eller :D låter verkligen som du älskar djur :D haha :P sweetheart <3

2009-08-17 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0