Perfekta julklappar

När man behöver åtnjuta lite respekt i vardagen utan vidare ansträngning (såsom en komplett ghettostyle-mundering), kommer här det fulländade tipset.
Låt mig presentera: BDSM-masken


Idealiskt för ändamålet.
Kan med fördel användas till att: Knycka någons tvättid, slänga osorterade sopor, färdas på cyklen utan att behöva plinga (för att uppnå maximal effekt kan man ge ifrån sig ett valfritt grymtande läte), gå före i kön, få iväg objudna gäster osv osv.

Pris: Ca 299:-, finnes på din närmska snuskshop.
Den perfekta julklappen till dig eller dina kära.

Själv skickade jag efter denna omgående efter att ha hittat den.
Den skall användas till att sprida skräck. Kommer någon oinbjuden dumjävel och plingar på här har jag denna i beredskap. Vederbörande kommer skita ner sig och dra, det är vad jag kallar respekt!





Nästa tips är livsavgörande, så låt mig presentera, Taata:

Gasmasken
Ett M Å S T E för alla djurägare vars djurbajs måste tas om hand.
Denna går också utmärkt att använda i andra syften.

Även denna går att finna i din närmaste snuskshop.



Ni behöver inte tacka!
Nöjd med det faktum att jag är så fyndig, och alla är nöjda och glada. Tata!



OBS: Det är inte människan på bilden som skrivit inlägget.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nja jag är långt från hurtig, ganska lat faktiskt. Men du är mycket uppfinningsrik. Fina fina julklappstipps! :D

2009-12-03 @ 14:18:19
URL: http://emsoguem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0