Åter i form!

Mystiken har varit tät, och det har spekulerats ogenerat och hejvilt kring min frånvaro på krogen/fester.
Havande? Inburad? Narkoman? Hippie som lever på luft och vatten? Emo? Nykterist? Många idéer, spekulationer, men bara lösa trådar utan bevis. I Kitty Drew anda har det undersökts, detektivarbete på r i k t i g t låg nivå.
När jag slutligen underrättade mina kamrater om att jag införskaffat en man som jag brydde mig om på riktigt, och att jag kunde sitta hemma NYKTER (!!!) en lördagskväll, var det helt BANBRYTANDE nyheter! Samma effekt hade uppnåtts om jag sagt att jag var hermafrodit, fått svininfluensan, eller var döende.
**Konstpaus**



Mystiken har upplösts, intrigerna har skingrats..: Och här har ni mig, åter i form!
!
Anledningen till att jag slår mig på bröstet igen efter bloggavslutet, blir vild och blottar mitt liv och dess utbud igen, är för att NI läser det och begärt mer.
Att ordbajsa skriftligt/muntligt (snarare diarré vid närmare eftertanke) är inget jag har problem med, snarare med att
sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0