Sjuk

Då jag redan banat min väg som hypokondriker det senaste, har jag kört vidare på den linjen de senaste dagarna.
Sjukskriven både igår och förrgår.
Men för allas trevnad kan jag tillägga att jag är sjuk. Dock inte sådär "exotiskt" sjuk med oidentifierbar sjukdom, utan bara en vanlig infektion som ger sig med lite antibiotika.

Så här sitter jag nu, som en och annan spädgris, fullsketen (ordet som mina kära arbetskamrater hade valt att använda) av diverse mediciner.
Helfestligt!
Dock hoppas jag på väntat besök, : Min man. Han som jag slår mig på bröstet för, skryter och säger: Han är min.


Kvällens partyoutfit: Rosa tjocka (KVALITÉS!!!) strumpor, mjukisbyxor från 90-talet, samt en tröja med hål i. (Inte några egna moderiktiga hål som jag gjort själv, utan avsaknad av tyg där Greger ätit)
Dagens lunch: Potatisgratäng, fiskbullar i dillsås och bearnesås. (Jag mår illa fortfarande, ok)
Dagens musikstycke: Larz Kristerz - Jag måste ringa carina  (Sådär lagom käckt)


/ Tove

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha du e bara fööör härlig.Satt just å läste denna blogg högt för min vännina i småland.Hon skrattade gott å tyckte att det va hemskt synd att du inte va frisk.Larz-Kristerz uppträder tydligen på Sigges loge ikväll lörd asg Hade varit något om du hade varit okej..Krya på dig gumman så höres vi

2009-09-19 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0