Favorit i repris

051004:

När jag var full släppte jag in en katt som har kissat ner hela huset.
1. Tänk hur arg pappa är nu.
2. Jag måste städa överallt. Alla möbler, golv, tapeter, kuddar, täcken. Eller nej, jag måste elda upp hela huset.
Vart fan i helvete är min stiliga ståtliga riddarman med Ajax när jag behöver honom!?
I N T E(!!) här i alla fall.
 Medbrottslingar: Madelene Anna Barkman och Sara Charlotte Johansson.
_________________________________


Min kära vän Tobbe har förövrigt skaffat hemsida. Han fick sälja allt han hade och ägde för att bekosta kalaset, men det är VIP!
Denna hemsida tar mig till harmoni och lycka.
En bild säger mer än tusen ord. Haha Gottis-Tobbe!
/ ToVe
http://tjockistobbe.zoomin.se/


Brinn så länge du lever, låt ingen få släcka din glöd. Brinn så vi alla kan se dig, vägra vara levande död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0