Kärt folk!

Har legat på latsidan gällande bloggandet, och nu när jag startar upp, vill jag bjuda upp med att kungöra två stycken högtidliga gratulationer.

Numero uno: Han jag slår mig på bröstet för, skryter och säger: Han är min.
Nu har vi varit tillsammans i ett år. Grattis och hipp hipp hurra för dig.

Numero deux: Min partner in crime, allt i allo: HB Nina. Jag är stolt av att kunna meddela att en mini-Nina är född.


(Bilden är för bägge ovannämnda.)




På fredag ska jag och mina gottisar i Harem-gänget (Lisa, Kevin) ut och utföra diverse aktiviteter.
Så! Lås in era söner, spika brädor över era fönster, dubblera antalet farsor på stan, lägg hagelbössan på nattduksbordet, bädda med galonlakan, sätt på dig finkläderna, bemanna Grill house med dess bästa personal, ladda bankomaterna med sedlar, fyll baren med redbull o vodka, och bli inte förvånad om du får skamliga SMS/Samtal klockan 03:25.
För som sagt, på fredag ska vi ut, och vi kommer färdas som en tromb genom staden.

//Tooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0